seho gaz olduğunda bebekler emmek ister fakat ememez, gaz masajı yapın karnına, sirtina, kucakta gezdirerek emzirmeyi deneyin, evde varsa siz kimyon çayı yapıp için sutunuzden bebeğinize de geçer. Kaç aylık bilmiyorum belki bir çay kaşığı bebeğinize de icirebilirsiniz. Ilık bir şekilde.
Gaz damlaniz yoksa mutlaka kullanın, 9 ay olana kadar gazliydi bebeğimde.Cok zordur bilirim