Miniklerim125 Doğum yardımı için ikiz veya ucuz doguranlara 2 yıl boyunca aylık ödeme yapılıyormuş bunu alan var mi
Zeynep49 susuderler5 sosyal yardım dan e devletten bi bakın belki ordada oluyor ozaman e devletim yoktu çünkü
Zeynep49 Deletedmom_37 çoğul doğum olması yeterli ilk başta 240 çocuk başı aldim 2 sefer Sonra 540 daha sonrada yani en son 770 çocuk başı 2 ayda bir neye göre yukseldi onuda bilmiyorum
Yesoo İlçenizdeki sosyal yardımdan başvuru olur belki ama bence her ikizi olana verilmiyor ben hiç duymadım 14 aylık ikizlerim