Mirac67 bebeğim 2 aylıkken bizde ailecek olmuştuk her gün kullanmanız gerekiyor hem bebeğiniz hem de evde yaşayan herkes yani uyuz olmayanda kullanması gerekiyor çok berbat bir şey Allah yardımcınız olsun her şeyi özellikle kıyafetler nevresimler Yüksek derecede sık sık yıkanıp ütülenmeli ben koltuklara ütü basıyordum her gün sürüp her gün banyo yapılmalı tek çare bu geçmiş olsun