Ahmetinannesi668 Bebeğim 1 yaşında yabancı bilmiyor ve kafama çok taktım herkesin kucağına gidiyor sizce normal mi ve bi çözümü var mı
gurbet_gelini12 Ahmetinannesi668 aynı benım oğlum 🤦♀️🤦♀️Fark etmıyor yabancı olsun olmasın hemen kucağına koşuyor bazen öpüyor 🙄🙄krız geçirıyorum resmen 2 yaşında 1 yaşından beri böyle
Birdunyabircennetannesi Ahmetinannesi668 14 aylık hiç görmediği insana güler yabancılık çekmez. Bir yönden iyi ama baya b.kunu çıkarıyor nazara geliyor sonra 🤦
2maviboncuk Ahmetinannesi668 Ay daha az önce kuzenlerle beraberdik kızı 24 aylık kuzenimin kucağından asla inmedi gel diye çağırınca bile ağladı benim oğlan koşturdu oynadı oda keşke böyle olsa kimseden çekinmese herkese gitse eskisi gibi diye ağladı resmen kız sizinki çok küçük büyüdükçe geri duruyorlar yabancılardan merak etmeyin
Ogzshn Bunda sinir olacak ne var çözemedim size yapışık olsa kimseye gitmese bu kez de yabani diye dert edersiniz bence
DunyaHusna07 Bence kucağına oturmasına izin vermeyin izin verdiğiniz için bu durumu sergiliyor olabilir insanlarla iletişimde ya da onlarla oyun oynuyor olması güzel tabi ki siz de yanındayken ama kucak bence hiç hoş değil heleki yabancı kişiler için
Ahmetinannesi668 DunyaHusna07 herkesle oynamak istiyor acaba bendemi bi eksiklik var diye düşünmedim değil
Birdunyabircennetannesi Ahmetinannesi668 Ama bunda sinir olacak durum ne yani ne rahatsız ediyor sizi? Beni sadece rahatsız eden böyle olunca çok nazara geliyor o kadar yoksa gitmesine falan sinir olmuyorum
DunyaHusna07 Ahmetinannesi668 kötü bişey değil ki bu karşıdaki insanla da alakalı çocuklar herşeyi hisseder ve anlar iç güdüleri çok gelişmiş bence kimde sevgi goruyorsa bence sevgiyle buyuyenler öyle oluyor çünkü 😊