yavrukussss geçen eşimde almış bana IMEI atılmış atmaya gerek yok denmiş neyse guncelleme geldi bende guncelledim ben ne bileyim telefon açılmadi bi daha yazılım attılar tekrardan eski haline döndü yine güncellersem yine kapanıp tekrar aynı şeyi yaşayacam o yuzden guncelleme yapmıyorum ama orjinal almak daha mantıklı sanki