ebru512 Kızlar 40ımız iki güne çıkıyor ama ne alyansım ne de tektaşım olmuyor sizce beklemeli miyim biraz daha olur mu zaman geçtikçe yada kuyumcuda tadilata göndermeli miyim artık böyle kalır mı
eserekli_kiz11 ebru512 bnm yuzugum bana hafif bol oluyordu doguma yakin sisti hep tam oturdu smdi ztn cok zor ciktignda. Parmakta surekli
Kaptan03 Bende verdim baya kilo eski kiloma az kaldı ama hala.parmagima oturuyor anlamadim ellerimizin büyüyor yada emzirmeden dolayı kan akışı odemmi yapıyor 😅😅
sarilokumumm ebru512 bana olmadı baya beklemiştim genişletmeye götürdüm olmaz dediler aynısının bir numara büyüğü ile değiştirdim tektaşımıda baget yaptım
2maviboncuk ebru512 acele etme iner canım ben saklamıştım onun yerine sahte bişey takmıştım bollaşınca kendi yüzüğümü takmıştım olmuştu
533460 Ben kilomu direk verdim doğum sonrası zaten hamilelikte almamıştım 21. Gun olucak ama olmadi çok şaşırdım neden olmadı kilo da yok halbuki degisik bi anlamı var sanki 😀