Bebeğim 4.5 aylık ve dişlerimiz zorlamaya başladı.rahat bir haftadır böyle veriyorumçok rahatlıyor hatta günde 2 kere falan verdiğim oluyor.hastada olmadı çok şükür.buz kalıbında dondırduktan sonra ben ek gıdaya başlayınca kullanılan meyve süzgeçleri oluyor ya ona koyuyorum hem soğuğu damağına geliyor hem emerek sütü içiyor ziyanda olmuyor