Pinkbery Kızım 10ay 21 günlük. Goguslerine dokunduğumda altta elime gelen minik şişiklik var . İkisindede. Süt toplanması olamaz herhalde bu ayda. Acaba kız bebeklerde bu varmı diye merak ediyorum. Normalmi. Kadınlarda süt bezleri falan oluyorya oyle birsey midir. Kızlar bilgisi olan varmı
Palestinianbride Pinkbery Normal dokunmanız veya masaj yapmanız asla önerilmiyor kendiliğinden geçiyorlar lütfen masajla dağıtın vs diyenlere asla kulak asmayın
Ececavus Ovalayip sıkmayın kaynanam bana her duştan sonra memislerine masaj yap süt birikmesin demişti meğer yanlışmış sonradan farkettim Onu da uyardım sizide uyarayım ☺️☺️
cicekannesi22 Pinkbery ben doktora sormuştum emzirdiğimiz için bizdeki kadınlık hormonu geçiyormuş sıkılmaması oynanmaması lazımmış çok şiş ise çemberle çok sıkmadan bağlanmalıymış ama Yinede doktoruna danış
cicekannesi22 Pinkbery ben doktora sormuştum emzirdiğimiz için bizdeki kadınlık hormonu geçiyormuş sıkılmaması oynanmaması lazımmış çok şiş ise çemberle çok sıkmadan bağlanmalıymış ama Yinede doktoruna danış
Pinkbery Teşekkür ederim kızlar içimi rahatlattınız🥰 ya o ilk aylardan beri var aslında doktora sormuştum ozamnlar hic elleme gececek dedi. Ama hala gecmeyince merak ediyorum. Tekrar kontrolünde sorucam ama normal anladığım kadarıyla.