Kg_123 kim almayın dedi nedenini sordunuz mu? Faydalı bir şeye almayın demek nedir ya. Bilgisine güvendiğiniz insanlara sorun böyle şeyleri. Ya öyle insanlar var ki sırf kendisi almadı diye bok atarlar o ürüne. Sinirlendim şu an 🤪
Bizimki 2 ay 14 günlük 1.aydan beri kullanıyorum. 1.ay dikkatini hiç çekmiyordu tanıştırmak için konuşarak gösteriyordum. Şimdi siyah beyaz kartlarla yakın arkadaş 😅😅
Bir de Türkçe İngilizce kitaplar var incecik onları da 1.aydan beri kullanıyorum yine masal anlatarak ya da sohbet havasında onlarla da hala tanışma aşamasında çünkü zamanı gelmedi. Ben aşinalık yaratıyorum. Hem böylece vakti geldiğinde ilk kez görüp alışmaya çalışma evresi de olmaz.