Mucizeemm ben hamilelikte yaşadım inanılmaz kötüydü. Sürekli tekrarlıyordu, ablamın tavisyesine uydum ve sudan baska birşey kullanmadım temizlik için. Saçımı sampuanlayıp kremlerken öne atıyordum . İç çamasırlarımı pamuklu kullanıp. Onları yıkarken yumuşatıcı kullanmayıp mümkünse ayrı yıkamaya özen gösteriyordum ve mutlaka ütüleyip giyiyordum. Bu şekilde atlattım şükür.