Selveraktas bence kullanmayın hazır gıdalar cokta tavsiye edilmiyor ve taraftarı değilim ama yine siz doktorunuza da sorun tabi. Yoğurt ile başlayın tadımlık. Zaten 4. Aydan itibaren eger mama ile besleniyorsa çoğu doktor ek gıdaya geçebileceğini söylüyor. Yoğurt sebze meyve gibi başlayabilirsiniz.