aşırı sinir durumu söz konusu ne yapsam kızıyor dışarı çıkmak ıstıyor sürekli halim olmuyor veya hava iyi olmuyor evde oynuyoruz vakitte geçiriyorum bu sıra birsey ıstedıgı gıbı olmayınca kendını oat yere atıyor bağırıyor biryerlerı ısırıyor ve mızmız elimden gelenı yapıyorum ama bu bır haftadır böyle hastalandı aft vardı bogazında o gectı allaha şükür enfeksıyon yasadı onuda atlattık diş çıkarıyor onlar patlamadı bır türlü ondanmıdır acaba yasayan varsa nasıl çözüm bulundu ne yapmam gerek yolum nasıl olmalı 15 aylıgız