Deletedmom113 ben asla kafama göre ilaç vermem ama telefonda konuştuğumda çocuk doktoruydu o söyledide vereyim dedim size sordum acaba 2 yas altı siz verdiniz mi diye bütün şuruplarda zaten 2 yas sınırı koymuşlar yeni ögrendim bide doktor dedi panik yapma ilk soguk algınlığı vücut direnci artsın hemen ilaca koşmayın calpolu bile çık rahatsız olursa ver dedi bağışıklık önemli bu donemde ilaçsız geçirmen önemli dedi icin 😌😌rahatladı valla canim merkeze gitmem zor durumda oldu ama bir yolunu buldum ☺️