İyi geceler güzel anneler, bebekle alakalı degil başınızdan geçen varsa önerilerinize talibim. Yıllardır ağız kokusu çekiyorum. Diş hekimi kontrollerime düzenli giderim bunu diş hekimime de sordum dişlerle alakalı olmadığını söyledi, dişlerime cok iyi bakarım ağız bakım suyu kullanırım yinede ağız kokusundan cok şikayetçiyim, insanlardan kaçıyorum bu sebeptendir. Karbonat denedim , kantaron yağı içtim, her sabah yoğurtla kahvaltı yaptım , suyu cok fazla tükettim yinede geçmedi. Aynı soğanı eşimde yiyor bende yiyorum benim yediğim soğan resmen ağzımdan dışarı çıkıyor. Sigara alkol tüketmiyorum. Ne yapmam lazım hangi doktora görünmem lazım hiç bilmiyorum. Bitkisel önerilerinize de diğer doktor önerilerinize de açığım. Çevreden duyup da kurtulan varsa söyleyiversin, beni en büyük sıkıntımdan kurtarır🙏🙏şimdiden teşekkürler