momyy Kızlar ikiz bebeklerim geliyor yakında ben de kolaylık olması açıısndan a101 de bu kiwi baby marka biberon süt ısıtıcısını görünce aldım. Ama asla anlamadım nasıl kullanacağımı. Bilenler kullananlar var mı acaba