iremalt0067 o durum şöyle oluyor fiyat uygulama yönetmeliği oluyor devletin belirlediği bir fiyat var ve üzerini hastaneler alıyor mesela size faturada beyan etmiyorlar ya da fatura vermiyorlar SGK ya şikayette bulunuyorsunuz alınan fazla ücret iade ediliyor araştırma sonrası ben 4500 ödemiştim gittiğim hastane devletin belirlediği 3000 gösteriyordu üst komşum orada çalışıyor genelde iade etmeyip kılıfına uyduruyorlar ama çok dilekçe alıyoruz dedi bende uğraşmadım açıkçası geçmişe dönük 2 yıla kadar itiraz oluyormuş SUT uygulama tebliği diye geçiyor