neslihanyildiz Hanımlar düşmedim çarpmadım ama kuyruk sokumum ağrıyor acaba emzirmek için yere oturup emziriyorum eğilerek o yüzden mi olmuştur? Sizlerin oldu mu ?
Zehrarmtlu Benimde var özellikle yere boş falan oturunca bildiğiniz batma hissi oluyor. Neden oluyor bende bilmiyorum. Normal doğum yaptım zor geçti acaba o zmaan mı oldu diye düşünüyorum? Olabilir mi?