BusraAlihan 25 hazirandan sezaryen ile doğum yaptım 40 çıkınca kanamam akıntım bitmişti .. ama dün çok az bugün ise simsiyah kan ve az bir kan pıhtısı geldi nedeni nedir acaba ? Neden simsiyah renkte acaba ?
Annesinin-pasasi BusraAlihan bilmiyorum ben de sezeryan oldum burda bekleyeyim postunuz üstte kalsın 🤷🏻♀️