Gizem19 Arkadaşlar merhaba benim 13 aylık bir bebeğim var geceleri emmek için ¾ kere kalkıyordu sürekli emip geri uyuyordu ben de artık 1 Yaşını geçtiği ve sürekli uyandığı için gece beslenmesini kesmeye karar verdim ama neredeyse 10 gün olacak hala alışamadı ve eskisinden daha çok uyanmaya başladı emzirmediğim içinde uykuya dalamakta zorlanıyor neredeyse iki saate yakın uğraşıyorum bazı geceler geri uyuması için acil öneri bekliyorum ne yapmalıyım alışması için çok teşekkürler ☺️
MucizeKalbim Gizem19 hergece o uyanmadan emzirme yapın.. Zamanla uyku dongulerine kendisi gececek ve uyanmadan sabahedecektir. Ve tabii emzirmeden uyutmaya alıştırın..
kar_kristali Gizem19 ben tam tersini yaptım😀kızımın hiç iştahı yoktu ve 2 yaşına kadar emzirmek istiyordum. Etrafımdakiler ailem yani memeyi bırakırsa iştahı da açılır dedi bende Gündüz kestim gece uykuya daldığında verdim. Baktım hem uyku düzeni düzeldi. Hemde iştahı açıldı. Uyku düzeni oturduğunda kendiliğinden bıraktı hamdolsun
Irmakprensesinannesi Gizem19 isterseniz uyumadan önce mama içebilir belki uykuya gecisi daha kolay olur yada tok tutan yilafli meyve tarzı şeyler yedirin üstüne emzirin uyutun
NergizEmine Gizem19 bendede aynı problem var eşimle tartişiyoruz bu konuda çok emiyor diye ama gündüz bir şey yemiyor ki hep meme emmek istiyor
Kaganalis Gizem19 3 4 kere iyi aslinda. Siz gunduz yemeklerini daha protein agirlikli yapin. Et her yemekte olsun corbalarina yumurta yogurt gibi terbiyeli yapin. Sabah peynir yumurta tahin falan. Yemeklerini tereyagli zeytinyagli bulgurlu yapin. Yani daha cok kalorili olsun. Protein ve yagdan zengin olsun. Basta 3 e sonra 2 ye sonra 1 e dusurun emzirmeyi. En son zaten kendi birakir azaltir. Geri de uyumuyor cunku bide uyusada hemen uyandigi icin anlasilan kalori ihtiyacini karsilayamadigi icin emmesi lazim. Bunlari yapin deneyin. 1 2 ayda nerdeyse tamamen biter gece emmesi. Azaltirken de birden kesmek iyi degil bence. Mesela yeni yedi aksam yemegini 1 saat sonra uyandi diyelim ozaman emzirmezsiniz.
MomofGok Gizem19 diş çıkardıkları dönemlerde memeye ekstra yapışıyorlar çünkü emdikçe damakları rahatlıyor. Doktorumuz öyle demişti. O yüzden diş dönemlerinde çok uyanıp emmek isterler. Bence sütünüz varken tabiki dayanabiliyorsanız emzirin bebeğinize faydası çok olacaktır.