Mekselinabyb anne sütü alıyorsa hala ek gıda olarak kalmalısın. Doktorlar bence erken öğün geçiriyorlar tabi anne sizsiniz benim bebeğimde 2 gün sonra 7 aylık olacak. 2 öğünden fazla vereceğimi sanmıyorum. En iyi besin anne sütüdür. Yemek yemeye alışması , gıdaları tatması için de ek gıdalara devam ediyoruz. Kahvaltı ve öğle yemeği yapabilirsiniz. Arada meyve verebilirsiniz ya da kuruyemiş hurma üzüm gibi şeyler