Hanımlar merhabalar, yakında işe başlayacağım ve bir müddet evde bebeğimle tek kalacağım. Bebeğim 11 aylık. İşe giderken anneme bırakıp gelirken annemden alacağım. Sorun şu ki annemin evine giden yol kısa olmasına rağmen yokuş ve çok yorucu oluyor. Ve çantam vs de olacak yanımda. Kucağımda bu sıcakt taşıyıp anneme teslim edip ter içinde otobüse binmek istemiyorum Bebek arabası ile götürsem daha rahat olur hem bebek arabasına çantaları vs asıyorum. Ama bebek arabamız apartmanda değil evin içinde balkonda duruyor. Önce bebek arabasını indirip sonra bebeğimi alıp çıkmam lazım ama bebeğim kıyameti koparır ben çıksam. Nasıl yapacağım? Sürünüyor koltuklara tutunup kalkmaya çalışıyor çok hareketli çok tehlikeli o yüzden tek bırakamıyorum. Baston bebek arabasını evimizden apartman girişine kadr taşıyacağım sürede bebeğimi nasıl güvenli şekilde muhafaza ederim. Önerilerinize ihtiyacım var☹️☹️