Kızım 22 aylık emziği bıraksın istiyorum artık çünkü gece gündüz emdiği için üst dişleri bozulmaya başladı ayrık ayrık.. bu sabah emziğin ucunu kestim ve bitmiş dedim çöpe attı. Ama uyku saatlerinde çok ağlıyor cokkk fazla ağlıyor ben tamamen nasıl koparicam bu çocuğu emzikten ya 😔 gündüz de hep bulduğu yerde ağzına takardı gündüz sormadı öyle oyalandi bende şaşırdım.. ama uykusu gelince olanlar oldu sinir krizi geçirdi bende evde büyük asla emmedigi emziği teklif ettim o emmedigi emziği ağzına takip uyuyakaldı. Ama ememiyor büyük olduğu için. Sadece taktı ağzına uyuyabilmek için. Bu konuda tecrübeli anneler fikir versin lütfen ya. Bezi bıraktık 1 ay oldu ama emzik daha zormus 🥴