kidso tatlım ilk 6 ay su vermeyin diyor tüm doktorlar tabii ki ama bazen istisnalar olabiliyor. Örneğin su vermeyin demeleri anne sütünden yeterli suyu alıyorlar mantığından ama senin bebeğin mama ile besleniyormuş mesela, o yüzden belki de biraz su vermende sakınca yok diyen doktor da olabilir. Bizim için mesela, bizim doktorumuz asla su verme diyen bir doktordur. Ama kızım 3 aylıkken Temmuz sıcaklarından o kadar çok etkilendi ki, yaşadığımız yer çok sıcak ve kızım çok saçlı. Çok fazla terliyordu, bezinde sürekli sıvı kaybından dolayı pembe lekeler oluyordu bir de kaka yapamamaya başlamıştı. Doktor beslenme sonraları çay kaşığı ile biraz su ver dedi bana. Anne sütüyle büyüyen bir bebek olmasına rağmen yani. Bu sebeplerden benim kızım 3 aylıkken su içmeye başladı. Çevremde çok insan da doğduğu günden beri bebeklerine su veriyor. Yani elbette ki vermemek gerekir, sen yine verme ama bebeğin için kaynananın verdiği birkaç damla su zararlı olmaz, için rahat olsun canım.