kidso 3 aylıkken oturttu nenem tabi sadece kucakta beli destekli şekilde 5 aylıkkende ben basladım yastıklarla destekli 6 aydada desteksiz oturdu ilk basta bende karsıydım ama bebeğim oturmayo daha çok istiyordu ve seviyordu bunu sadece siz anlarsınız her bebek aynı değil baskası o ayda basladı diye sakın tak diye oturtmayın eğer oturtmayı istemiyorsanız 6 aya kadar söyleyin bırakmayın oturtsun