Bensuuu1 Öldürmeyen Allah aft acısı çektirir. Yaşayan bilir. Neler denedim illa zor geçiyor neden oluyor bilmiyorum. Hele bu aralar çok sık oluyor. Yaşayan var mı neler yapıyorsunuz 😔😔
Koalaannesii_0610 Bensuuu1 Ah ahh yıllardır ne çekiyorum kenacort kremini kullanırım yillrdr birde dut pekmezi.birebir denemek isterseniz canım 💐
kar_kristali Bensuuu1 ağız yaralarına en iyi gelen şey horum tudu diğer adıyla kara dut bulursanız yiyin. Buzdolabındada muhafaza edip yara olduğunda çözdürüp yiyebilirsiniz
Zeyzeyno Bensuuu1 ahhh benim kadar çeken olmasın küçüklüğümden beri çıkar bende piraldyne kullanıyorum oje gibi sürülüyor üzerine tantum Verde sıkıyorum nalet şey ne yaparsan yap bir haftayı buluyor acının dinmesi
Nso Bende oyle cok sıkıntı çekiyorum direkt tuzu basiyorum aftin ustune bi kac gune geciriyordu gecen tam dilimin ucunda cikti ama mahvetti beni eczaneden kenacort mu ne merhem aldim onu kullandim sondurdu sukur
Bensuuu1 Nso şuan tuz bastım gözümden yaş gelicek çok çabuk büyüyor bide 😔 benim dilimde değilde hep dudak içinde damaklarda çıkıyor
Bensuuu1 Koalaannesii_0610 kenacort bende denedim ama böyle tabaka gibi pek sevemedim bi sürü ilaç denedim ama işte
Koalaannesii_0610 Bensuuu1 Ağzıma alıp tanelerini biraz dolastriyorum bir iki dakika onunda faydasını görmüştüm
Koalaannesii_0610 Bensuuu1 onu yatmadan önce yaranın üstüne sürün öyle uyuyun yoksa konusrken hiç bir fyadasini görmedim sabaha kadar zaten baya etkisi olur
Nso Benimde oyle hep damak ici dudagimin oralarda ilk defa dilimin ucunda cikmisti cok kotuydu suan yine dudagimin orda var o kremden suruyorum bakalim tekrar fayda edecek mi bende tuz surerken oluyorum saniyorum😊
Lovemoombaby Bensuuu1 Evet vitamin eksikliğinden kaynaklanan bı durum doktorlar söylüyor zaten sirke gargara yapsan o da iyi