Kızlar bugün yirmilik dişim çekildi çürük olduğu için sol üstteki aslında hiç sorun olmadan kolayca çekildi başta tamponu tuttum bi yarım saat sonra attım gayet normal hiçbir sıkıntım yoktu sonra akşama doğru bir kanama başladı inanılmaz ağzımın içinde kan pıhtılaşıp doku gibi oluyor doktoru aradım normal dedi 2-3 gün sürebilir sadece yutkun dedi ama kan dokusunu yutmak ne mümkün ya Allah için bunu tecrübe etmiş olanlar bana bi yardımcı olabilir mi başka napabşlirim ağrım yok ama bu kanama beni mahvetti ağzımın içi resmen kan içinde nasıl uyunur bu şekilde bilmiyorum