Metehankus çok yanlış eğitim değil bu resmen işkence lütfen çocuklarınızı odaya koyup ağlamaktan boğazı patlayana kadar bırakmayın sonra da Uyudu oh diye mutlu oluyorsunuz belki başka bi derdi var yavrucağın böyle saçma sapan eğitimlere o kadar karşıyım ki, biraz deneyin olmadı çok ağlıycak alın ertesi gün bidaha çok oyalayın kendisi çok esnesin yorulsun atın yatağa ninni söyleyin okşayın alnını uyuyor, bazı anneler atıp uyuttuğunda eğitim sanıyor ve bunun için para verenler bile var.