Gulshn Merhaba Arkadaslar. Bebeginz en gec ne zaman yurudu? Oglum 14 aylik .her bir seyi yapiyo. Bir tek elini birakip serbest yurumuyo😞
Sahrabalam Gulshn o aylarda kızımda tutunarak yürüyordu sonra 16 aylık olduğunda bşr sabah uyandık yürüyerek salona gitti hepımız çılgına döndük bağırış çağırış kahkaha atıyoruz sizinkide yürür yakında
Mom89_ Gulshn tek elden tutunca yürüyomu?yürüyosa ağırlığı sizdemi oluyo yoksa kendindemi oluyo.? Yürüyebiliyodurda cesaret i yoktur belki. Ben kızımın elinden tutup yürütürdüm bi teyze arkasından tut kendi yürüyo sansın cesaretlensin demişti bi süre öyle yürüttüm bence cesaretlenmesine yardımcı oldu. Arka dediğim yakasının ense kusmından tuttum yarı sıkı yarı gevsek sekilde.
OozlemOozlem Gulshn benim de oğlum 15 aylık. Daha iki gündür ellerini bırakıp 1 2 adım atmaya başladı ama henüz korkuyor, biraz zaman tanımak lazım.
Gulshn Sahrabalam ay ne guzel. InsAllah bizdede oyle olur. Oglumla yasit tum cocuklar yuruyor. Endiseli kaldim
Gulshn Mom89_ evet tek elini tutunca yuruyo. Hatta kosuyor.amma kendisi serbest dayanmasi 5 dakika ondan sonra kendisini saliyor
tavsaninannesi Gulshn benğm kızımda 14-15 aylıktı yürüdüğünde her çocuğun gelişimi farklı oluyor biz oyun yapıyorduk cesaretlensin dşye sürekli komuşuyoduk
Moonlightttt Gulshn 14+7gunluk, ayakta durabiliyor ancak hiç adım yok. Geç değil ki, ortalama 15.ayda yürür bebekler. Bakmayın 10.aylarda yürüyenler erken yürüyor maşallah.
Kk41 Gulshn konuşması güzel ikili cümleler kurabiliyor baba gel ,adda gidelim, içeri gidelim , iki tane dondurma vs . Söylediğim kelimeleri söylemeye çalışıyor