emayy M_duru ilk 6 ay kendiliğinden tuttu sonra kendisi bıraktı keşke tekrar tutsa emzik olarak beni kullanıyor şuan 🤦🤦
berenkus_ M_duru 4 ay tutmuyor avent aldim ogiruyor bibs aldik onu ağzına bile sokmuyor chicco aldim onu da oturuyor wee baby aldim ondada oguruyo tutmayınca tutmuyor ben anlmadim keske tutsa yaa
M_duru emayy bizde şuan öyleyiz kiraz uclu aldım oio nun tutmadı damaklı tutmadı plips aventin aldım bunu tutuyor ama hemen diliyle itiyor .sürekli emmesinden dolayı çok zorlaniyorum
Ebru_6610 Dogdugunda meme reddi yaşadık korkudan vermedim wee almıştım bir aylık olunca verdim tutmadı midesi bulandı vermedim 15 gün önce avent aldım hemen tuttu ıyiki de almışım şimdi emzik olmadan uyumuyor
Ebru_6610 M_duru 58 günlük bebeğim uykuda göğsünü emerken bırakınca hemen emziği ver tutmayan bebekler de var zorlamamak lazım ama ben inat ettim biraz