smaktroll
Yok birşey demedi ben hem hemşireye hemde oğlumun doktoru var ona götürüyorum şu anda 4 ay 12 günlük doktor muayenesinden 8 gün sonra hemşire muayenesi vardı o zaman da 200 gr almıştı sanırım yavaş yavaş artıcak zaten hareketlendi bayağı emeklediği zaman da az almaya başlar diye düşünüyorum şu anda durumumuz iyi şükürler olsun