Bebeğim 16 aylık küçük kuzenleri ve yeğenler var aynı yaşıt sayılırlar kızımın elinden bişey aldıklarında direk ısırıyor. Bizde elinden bişey aldığımızda ısırmaya çalışıyor. Sinirlenip bağırınca hemen ısırmak için çabalıyo. Araştırdım her yazanı denedim yaptım net bi şekilde hayır da dedim ama yapıyor. Ne kadar sürecek bu bazen insanların acayip tepkileriyle karşılaşıyorum sinirim bozuluyor ne yapmalıyım.