Meis Kızlar devletin ücretsiz verdiği demir ilacını bebeğime kullandım kakasında minik minik kanlar oldu. Markasını araştırdığımda hep olumsuz yorumlar vardı. O yüzden eczaneden farklı bir marka alacağım. Siz hangi marka demir ilacını kullanıyorsunuz
NilMomm Meis bende sidefer kullanıyorum. Bi dönem ferro sanol b şurup kullandık değerlerimiz düşük diye. Sonra yeniden sidefer e döndük.
mavikalpefe124 Meis TreeliFe pekmez özlü olanını önerdi doktorumuz. Çok memnunum. Devletten alınan vegaferondu sanırım annem hemşire kullandırtmadı.
Zeyzeyno Meis sağlık ocağının verdiği Demir ve kan ilacını doktorumuz önermediği için D VİTAMİNİ WELLCARE. KAN İLACI BESTİRON verdi onları kullanıyorum kusma,kabızlık vs yapmadı tavsiye ederim