Sunay10 Oğlum doğduğunda ilk sol gözünde vardı onu masaj yaparak açmıştık daha sonra sağ gözünde oldu damla kullandık 9 aylıkken tekrar götürdüm geçmedi diye doktorumuz eğer sol gözü açıldıysa sağ gözler açılır 1 yaşında sen yinede masajını yapmaya devam et demişti çok şükür doğum gününden iki gün sonra kesildi akması kendiliğinden 🌸