Aliniko Merhaba süt arttırmak için motilium hapını kullanan var mı, etkisi var mı gerçekten ? 1 aydır b12 solgar kullanıyorum fakat etkisini göremedim. Şimdi bu hapı deneyeceğim, tecrübeli arkadaşlar dönerse sevinirim.
Halimebektas Aliniko hapı kullandınız mı acaba. Ebe önerdi bana da şimdi bu hapı. Ama kullanıp kullanmamakta kararsızım acaba siz faydasını gördünüz mü
Aliniko Anonim81 1 aydır bu şekildeyim henüz bebeğim 38 günlük ama artış yok acaba acele mi ediyorum 🙄
Anonim81 Aliniko bebek doyuyorsa sorun yok. Senin sağdığınla bebeğin emdiği oran aynı değil çünkü. Onlar daha kuvvetli emiyor.
Glsh54 Halimebektas bana da onerdi emzirme danismani bende kararsızım hala.. bu ppstu gorunce girip bakiyorum post ikiye bölünmüş gibi biri kullanmis biri kullanmamis, bende kararsizim