Kubra-34 MiniKaya biberon 330mlne baktim ama baslik 4_6 ay yaziyor basligi degistirmekmi gerekiyor acaba
ssari1903 Kubra-34 bizimki şu 7 buçuk aydan sonra bunla içmeye başladı hemen alışamıyorlar daha önce kaşıkla veriyordum biberon almıyordu görselini paylaşıyorım
Kubra-34 ssari1903 wee babyinkini aldim ama icemiyor onunla akisi iyi degil.genzine sicriyor rahat icemiyor
ssari1903 Kubra-34 bundan memnunum dediğim gibi 6. Aydan beri uğraşıyorım 1 haftadır bununla içiyor. Biberona alışmadığı için
Denizanasi92 Kubra-34 bende chicco aldım kaç lira verdik ama oğlum wee baby ile içiyor 😂 onun sayesinde biberona bile alıştı
MiniKaya Kubra-34 150 ml ve 250mlde 0 ay başlık var sanrm 330ml için ek bir başlık başlık almanız gerek
senad22 hipregnancy bende nuk aldım. Bebeğim ek gıdaya yeni geçti. Suyu çekemiyor. Dişlerini kaşımaya başlıyor, bu sefer de sinirleniyor. Ne yaomam gerekir acaba
Kubra-34 Denizanasi92 Belli olmuyor aynen iyisi olsun diye tercih ediyoruz ama kabul etmezse etmiyor 0.6 ay philips awent kullandim memnundum
livanurvealpinannesi61 Kubra-34 suluk Olarak en iyisi mamajoo avent asla almayın hem koku yapıyor hem akıtıyor. Ben mamajoo kullandım çok memnunum. Biberon olarak da chicco wellbeeng kullanıyorum.
Deletedmom_21 Kubra-34 biberon weebaby sulukta weebaby kullaniyoruz birde philips avent damlatmaz bardagu kullaniyoruz memnunum hepsinden