İki ayak tabanımın 3 4 yeri taş gibi sertleşti yürürken canımı yakıyor normal ayaklarımı uzattığımda da sızlıyor. Bu sıkıntıyı yaşayıp bir çözüm yolu bulan oldumu? Ponza taşı, nemlendirme yapıyorum ama geçmiyor artık baya baya sıkıntı olmaya başladı,ağrı yapıyor.