Minomin merhaba açlıktan değilse,ateş yoksa büyük ihtimalle gazdandir. Gaz sancısı 15.gunden sonra başlar. Nadiren erken başlar bizde 1haftalikken başladı. Kolik olması için 3ay, 3 saat sürer diye bir genelleme vardır. Kolik olmasa da gaz sancısı fena yapıyor. Biz kolik değildik mesela ama çok sanciliydi. Okudum, probiyotik damla kullanıyormuş siniz. Devam ederse sub simpleks gaz damlası kullanabilirsiniz. Gazi patır patır çıkartıldı, yine de bitmez sancı çekerdi. İnşallah gazlı bebek olmaz da minik bir yeri acimistir ve geçicidir. Yarın devam ederse doktor a gidin. Bu arada çözüm bulamazsa doktor,başka doktora gidin tekrar. Maalesef her doktor iyi çıkmıyor. Kakadandir inşallah annesi ve tekrar hiç olmaz