Merhaba arkadaşlar 9 buçuk aylık bebeğim var 2 yada 3 aylıkken sağlık ocağında yapılan göz muayenesi haricinde muayeneye götürmedim. Kendi doktorumda böyle birşey henüz söylemedi. Bugün bir toplum içinde tanıdık bir gözü diğer gözünden fark edilmeyecek kadar küçük sanki dedi kafama çok taktım. 1 yaşında götürülüyor diye duydum sizlere sormak istedim sizler ne zaman götürdünüz bebeklerinizi göz muayenesine acaba .