Merhaba güzel anneler 🌷
Oğlum 17 aylik. Yumurta menemen pankek vs. Gibi seyleri guzel yer ama Akşam yemeği yok gibi bisey. Ne yapsam doğru düzgün yemiyor. Makarna ve köfte dışında .onları yiyor sayılır. Sebze yemeği pilav tavuk et doğru düzgün Bi şey yemiyor. Ne yapayım diye şaşırıyorum akşamları. Bilsem yiyeceğini herseyi yaparm ama yok sonuç yine mama. Aç olduğu için sık sık uyanıyor mecbur mama veriyoruz karnı doysun diye. Sizlerde durum nasıl normal mi bu. Yada seveceğnii dusundugunuz tarifler var mï