eylul19 Linaamom ben kullanıyorum ozellıkle en ıyı tarhana bnce .ek gıdaya gecıste set olarak aldıydım
Lulemom Linaamom ilk etapta bende aldım, set şeklinde. Ama tadım zamanı ihtiyaç olmuyomuş. Çünkü zaten nerdeyse 1 aya yakın tadım yapılıyo, sonrasında kullandım memnunum. Özellikle tarhanasına kızım bayılıyor. 4yada 5. Kavanozumuzu aldık.
Psikologanne00 Linaamom ben küçük set almıştım çok memnun kaldım özellikle tarhanasını çok seviyordu . Çorbaların içine kıvamlı olsun diye irmik katıyordum falan
eylul19 Linaamom ek gıda kıtabı aldım ama hıc tarıflerını begenmedım.tavsıyem bosa para vermeyın.ınstagramda bazı sayfalar var cok guzel ek gıda tarıflerı paylasıyor.onları arastırın.evde olan malzemelerle uydurmasyob gıbı yemek yapın daha ıyı
Berilsmom46 Ah ah bend3 almıştım set olarak meğersem çocuğumun buğday alerjisi de varmış boşa gitti hep aldıklarım