Kızlar bebeğim 2 gündür her altını actıgımda hem ıshal hem cok kötü pişik oluyor her actıgımda yıkıyorum zeytinyagı sürüyorum pamuğa sonra pişik kremi kullanıyorum iyi olur sonra kaka yapınca gene aynı oluyor 2 gündür böyle ağlıyor sürekli ben kaç gündür acı biber yiyorum emziriyorum acaba o ona etki etmişmidir kendimi cok suçlu hisediyorum 😞😓bu arada bebeğim 11 aylık