Senaa92 canım öncelikle geçmiş olsun, 8 günlük için erken bildiğim kadariyla 6aya kadar en geç 1yasina kadar diye belirtmişti bize doktorlarımız kimisinin 2yasida buluyormus delik dediği şey üfürüm diye biliyorum canım bize 2-1 tane diye belirtmedi ama 3cm olması gerekirken 4-5cm arasında demişti sonuclari aldığınızda doktorunuz iyi huylu yada kötü huylu diye belirtir bize iyi huylu kapanicak demişti kapanmayanlarinda varmış bayağı araştırmıştım ama hiç bir durumuna engel olmadığını sporunu da yaptığını koştuğunu hiç aksilik yaşamadıklarını belirtmişlerdi tabiki yine en iyisini doktorunuz söyler canım bunlar benim edindiğim bilgiler ben çok üzülmustum ağlamıştım doktorumuz sıkıntı yok demesine rağmen, tavsiyem doktorunuz herşeyin yolunda olduğunu söylediği müddetçe takma kafana çok şükür herşey yolunda gidiyor hiç bir sorun olmuyo maşallah turp gibi sağlam oluyorlar kendni sakın strese sokma