Kızlar ben küçükken annemle babam götürüyordu birkaç kere. Temizleme yapılıyordu. Hatırladığım kadarı bu. Babam vefat ettikten sonra annemde evlendikten sonra kaldı öyle. Sol kulağım çok az denecek kadar duyuyor. Diğer kulağım sağlam allahtan 😂. Sağlık raporu için gittim orda söylediler. Ben kulaklık bile kullanmıyorum zaten o kulağıma çok yüksek ses olmadığı sürece duymuyor zaten. İlerde sorun olurmu bilmem. Rapora doktor sessiz hassas hafif işte çalışabilir yazmış. Eve kozmetik var depo kozmetik üzerine oraya giricem. Çok ses olmuyor zaten depo kısmında özellikle toplamada bilenler vardır belki. Ama inşallah sıkıntı çıkmaz ya. Bu zamana kadar geçtik birşekilde anlamadılar ama bu sefer söyledim gitti🙈. Böyle bişey duyan varmı.