Kızlar merhaba 8.5 aylık kızım var 3. Ay emdi sonra emmedi mamaya geçtik 5.5 aylıkken ek gıdaya başladık 7 aylıkken ağzında derin çatlaklar oluştu çenesinde ve aynı zamanda çok feci pişik oldu doktora götürdüm doktor bir şurup (deloday) ve krem verdi ama şurup tan sonra dahada artınca şurubu içirmedim bir hafta kadar kendisi geçmesini bekledim 8. Ayındada alttaki resimdeki gibi bacağında bir anda kabarıklık oldu başka bir araştırma hastanesinde doktora götürdüm acile iki iğne yaptı ürtiker olmuş dedi ilk başta ama emin olamadı yine aynı şurubu ve başka bir krem verdi (ovadril) düzenli kullanıyorum ama geçmiyor çapaya randevu arıyorum hepsi dolu yani sadece çapada değil çocuk hastalıkları hep dolu elim biraz bollaşsa özele götürcem ama şuan hiç imkan yok ona fikri olan var mı yada nasıl yol izlemeliyim
