Ruhefza_ bir kez istedi doktor bizden, hastanedeydik zaten, şanslı günümüzdu sanırım, bebeğim yaptı çişi verdik hemen. Bizede hastane çok uzak. Doktor idrarı yarım saat içinde, laboratuvara vermeniz lazım demişti. O yüzden mecbur, hastaneye gidip orda beklemelisin yapmasını