Kubraunlu Elimde iki kutu hiç açılmamış bebelac gold 1 var arkadaşlar 60 tl dan satacağım kutusunu almak isteyen olursa 😌
Lehrerinn Dolap ya da gardrops uygulamanız var mı acaba kargo daha uyguna gelsin diye. 5 tl oluyor o uygulamalarda çünkü. Eğer o şekilde satarsanız ben 2 kutuyu da almak istiyorum
Lehrerinn Kubraunlu evet mama fln da satılabiliyor. Hem öyle uygulamalarda karşılıklı güven de oluyor
Lehrerinn Kubraunlu aa evet doğru dolaptan kesiyor ama gardropsta kesmiyor. Gardropsa üye olup bana adınızı yazarsanız hemen almak isterim
Kubraunlu Lehrerinn müsait olunca üye olayım o zaman canım ikizlerim var inş uyutunca halledip sana yazarım buradan
Kalphanem Handetugra cevap vermiyor Kübra hanım , bi önceki bayan almayacaksa bende almak istiyorum kızım için