Kızım maalesef koltuk üstünde yürümeyi huy edindi 😕 biz odada yokken yapmıyordu ama bugün maalesef yaptı ve düştü kafası morardı buz koyduk Allahtan koltuklarımız çok yüksek değil ama sonuçta düştü 😕 daha çok kez düşecek kalkacak böyle böyle büyüyecek ama aşırı panik oldum koltuktan inerken arkasını dönüp inerdi dikkatlice oyun sanıyor yaptığı şeyi koltukların kenarından inmeye çalışıyor iniyor ama mutlaka dengeyi kuramadığı da olacak 12 aylık henüz park yatağına tırmanıyor tamamen tırmanıp içine girmesine ramak kaldı diyebilirim 🙄 bu bebeler ne zaman canının acıdığını acıyacağını anlamaya başlıyor