gibicibicis eşime de anlattım böyle böyle rüya gördüm isimde ayaz koymuştuk dedim oda nasıl isim öyle dedi ilk bebeğime beni karıştırmadılar kaynanamla kocam koydu oğlumun ismini şimdide ben bunu koyucam dedim oda ne o nasıl isim dedi bende hani benimdi ikinci çocuğun isim koyma hakkı dedim ne halin varsa gör ne koyarsan koy dedi 😠😠😠