Her şeyi araştırarak yaparım ama bu detayı nasıl atladım bilmiyorum bebeklere inciri 8. Ayda hatta bazı kaynaklar 1 yaştan sonra verilmeli demiş . Ben ara ara verdim bebeğime 7aylik şuan. 6 nin sonlarında da verdim nasıl atladım bilmiyorum sanki verilebilir diye hafızamda kalmış neden bakmadim bilmiyorum. Bu gibi şeylerden kaynaklı sorun olduğunda anlayabilir miyiz :S saçma bir soru şekli oldu ama ne bileyim bağırsaklarına vs. Zararı olmuş mudur ya kafama taktım şuan