Benim de dondurucum henüz yok ama kışlık hazırlığı yapmadan duramıyorum. Buzluğa klasik et vs dışında Çiğden yeşilindedir kapya biber doğrayıp koyuyorum yemeklere kolay oluyor. Çiğden domates, karnıyarık için fırında kızarttığım patlıcanlar, sarımsak, dolmalık biber, haşlanmış nohut çorba ve pilavlar İçin dondurulmuş meyveler koyuyorum smoothie için gibi gibi. Asıl hazırlığımı konserve olarak yapıyorum mecbur. Yeşil fasülye, patlıcan türlü İçin, yoğurtlu çorba olacak tarhana. Az önce şeftali ve armut konservesi yaptım ocakta kaynatıyorum şimdi şişeleri 😊😊 konserve menemeni anneler yapıyor